Amíg a megrendelő nem fizet, addig nem megrendelő!

Sokan nagyon lelkesek, amikor megjelenik egy érdeklődő, aki szeretne munkát adni. Viszont nagyon fontos felismerni, hogy az érdeklődő még NEM vásárló!
Vásárlóvá akkor válik az ügyfél, amikor a bankszámládra megérkezik az összeg. Itt szokott elcsúszni egy-egy projekt.

Nemrég egy biztosnak látszó projektnél kérték, hogy küldjem a szerződést és a bankszámlaszámot. Mivel hétvége volt és nem ezzel akartam foglalkozni, így hétfőtől álltam neki a papírmunkának, viszont nem kaptam egyik e-mailemre sem választ. Végül kaptam egy levelet, hogy a csapatnak sok volt az az összeg, amiért vállaltam a honlap elkészítését, így egy olyan embert bíztak meg vele, aki harmad annyiért elkészíti (design és fizetős eszközök nélkül – mondjuk garanciát nem tudom, hogy vállal-e rá).

Ezután gondolkodtam el azon, hogy hogyan lehet – máskor – egy ilyen projektet egyből lezárni. Az a megoldás jutott az eszembe, hogy az árajánlat mellé egy megrendelő űrlapot is csatolok, ahol azonnal ki is lehet fizetni bankkártyával a megrendelést. Aki 1 napon belül megteszi, az normál áron kapja a szolgáltatást, akinek szüksége van időre, az emelt áron tudja megrendelni a szolgáltatást.

Alternatív megoldás, ha nem a projekt felét, hanem egy készen állási foglalót kérsz be.

Ez azért fontos, mert az idő pénz. Aki tud tervezi, az mindig előnyben van. Sőt ez nagyon jó módszer arra, hogy te minősítsd az ügyfeledet, hisz’ MINDIG kiváló ügyféllel jó dolgozni, hisz’ te is kiváló munkát végzel.

A megoldáshoz szükséges technikai feltételek:

  • WordPress
  • WooCommerce
  • CartFlows

Technikai tanácsra lenne szükséged, kérdeznél az ügyfélkezeléssel kapcsolatban? Keress meg!

Tetszett ez a bejegyzés? Oszd meg másokkal!

Megosztás itt: facebook
Facebook megosztás
Megosztás itt: linkedin
Linkdin megosztás

Mondd el a véleményed!