Készítsd elő az ügyfelet a vásárlási döntésben

Egy nagyon kedves ügyféljelölt kérdezte, hogy hogyan képzelje el a közös munkát. Mivel első találkozás Utólag írtam meg a lehetőségeket, így hatalmas tanulságok voltak az el nem fogadott ajánlatban:

Elő kell készíteni az ajánlatot, azaz úgy kell felépíteni, hogy az ügyfél minél jobban akarja megszerezni. Ez egy olyan hatás, ami segít a döntésre igent mondani (pl. megfelelő problémát old meg).

Előre össze kell gyűjteni releváns visszajelzéseket, amiket mások megtapasztaltak a közös munkában.

Ár: legyen minimum két árkategória. Ha úgy látjuk az ügyfélen, hogy bizonytalan, egy harmadik, kedvezményes árat is megadhatunk, ami azért fontos, hogy ne legyen nagy nehézség az elköteleződés.

Ha ezt a három részt kidolgozva, jól felépítve elkészítjük magunknak, akkor sokkal nagyobb esély lesz arra, hogy egy sikeres üzlettel zárjuk a találkozót.