A vevő figyelme több ér, mint ...

… bármilyen eszköz, tudás vagy marketing csodafegyver!

Minden új információ befogadásával az a legnagyobb nehézség, hogy nem pontosan ugyan azt értjük ugyan azon a szó alatt. Ha én arra kérlek, hogy képzelj el egy elefántot, akkor valószínűleg a te fejedben teljesen más elefánt jelenik meg, mint az enyémben. 

Ezért arra törekszem, hogy először a fogalmakat ismerjük meg úgy, hogy a lehető legpontosabban érthetővé váljék, hisz’ így a vevőnyelv folyamata is teljesen érthetővé válik. Nem tökéletességre, hanem gyakorlati alkalmazásra törekszem, mert csak ez az az egyetlen egy mód, amivel eredményeket érhetsz el. 

megértés = cselekvés

Az első “örök szabály”: MEGÉRTÉS = CSELEKVÉS!

Tehát ha valamit nem teszel, akkor gyanakodj arra, hogy a folyamatban olyan ismeretlen dolog lehet, amit még nem tudtál teljesen megérteni. Hiszen ha valamit értünk, akkor azt meg is tudjuk tenni, viszont, ha ismeretlen, akkor gátakba ütközhetünk. A gátak legyőzésének egyik legjobb eszköze a dolgok működésének megértése.

Az anyagokhoz ahol csak lehet, videot is találsz, ami alapján megérted az egyes leckéket. Ahol segédletet találsz, ott töltsd le a dokumentumot és végezd el a feladatot. 

Én már izgatottan várom, hogy hogyan sikerül megismerned a saját vevőid nyelvét és így olyan értékteremtő szolgáltatást tudsz nekik nyújtani, amit megelégedve és büszkén fognak tovább ajánlani!

Ehhez sok sikert kívánok, és ne feledd, hogy melyik oldalon vagy (ez nem a halogatunk.hu)!

A leckék

Vevő lélektan

Mi az a 3 dolog, ami minden vevő figyelmét mozgatja

4 kérdés

Melyik 4 gondolatra kérdezz rá a látogatóidnál

kérdőív

Készítsd el a kérdőívedet online felületen

kiértékelés

Vond le a következtetéseket a válaszokból

gyakorlat

Használd fel javadra a megszerzett tudást. Írd meg a szöveget!

GYIK

Mások is kérdezték. Mit tegyél, ha elakadsz...